Hogyan lehetek Tag?

  1. Ahhoz, hogy DXN Tagként regisztrálhasson, kattintson ide, majd válassza ki az országot. (Írja be a szponzor kódot, ha nem látja: 310015282 )  Olvassa el a “Tagnak tudnia kell” menüpontot és kattintson az “Elolvastam és egyetértek” gombra, mely után automatikusan átirányítunk a regisztrációs űrlap kitöltéséhez.
    A regisztrációs űrlapon töltse ki az összes kötelező mezőt.
  2. Kattintson a “Folytatás” gombra, és tekintse át az összes adatot.
    A regisztrációs űrlap elküldése előtt győződjön meg arról, hogy átolvasta a részleteket, majd jelölje be az “Elolvastam és egyetértek a fenti nyilatkozattal”, és kattintson a “Küldés” gombra a regisztráció befejezéséhez.
  3. Miután elküldte a Tagsági regisztrációját, új Tagsági kódot fog kapni. Küldünk egy e-mailt az új Tagsági kódoddal, Tagsági adatokkal és az aktiváló kóddal, hogy aktiválhassa a fiókját az “Első bejelentkezés” menüpontban. Az SMS-szolgáltatással rendelkező országok esetében az aktiválási kódot a Tagok SMS-ben kapják meg.

Hogyan aktiválhatom a fiókomat?

Kérünk minden Tagot, hogy az “Első bejelentkezés” menüpontban aktiválja fiókját.

A fiók aktiválásának lépei:

  1. Kattintson az “Első bejelentkezés” gombra a bejelentkezési oldalon, és írja be az új Tagsági kódod, majd kattintson a “Folytatás” gombra.
  2. Írja be a születési dátumot, mobil telefonszámot, e-mail címet, majd kattintson az “Aktiválási kód kérése” gombra.
  3. Az aktiváló kódot e-mailben vagy SMS-ben küldjük. Írja be a kapott aktiválási kódot és kattintson a “Küldés” gombra.

Hogyan rendelhetek?

Magyarországon törzsvásárlóként webáruházunkban vásárolhatja meg termékeinket. Fogyasztóként is lehetősége van rendelni, ekkor nevét, email címét, telefonszámát és a szállítási országot kell megadnia a vásárlás folyamán.

  1. Kattintson az “Online vásárlás” menüpontra és válassza ki a kívánt terméket/termékeket az adott termékkategóriából.
  2. Adja hozzá a kívánt terméket/termékeket a bevásárlókosárhoz.
  3. Kattintson a “Tovább” gombra, hogy kitölthesse a szállítási címet és a fizetési módot.
  4. Vásárlás után egy elektronikus bizonylatot generálunk, illetve egy rendelési számot és e-mail értesítést fog kapni.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

  • Hitelkártya / bankkártya: Elfogadunk MasterCard-ot és Visa kártyát.
  • Banki átutalás: Online vagy bankfiókból indított utalás
  • e-Point: Felhasználhatja e-Point egyenlegét a fizetéshez.
  • PayPal: Online fizetés a PayPal fiókja segítségével
  • Utánvétes fizetés: A fizetés az áru megérkeztekor, egy összegben történik.

Hogyan fizethetek e-Pointon keresztül?

A fizetési mód kiválasztásánál válassza az e-Point opciót és a rendszer átirányít az e-Point számlájára.

Megtekintheti az elérhető egyenlegét és beírhatja a felhasználni kívánt összeget.

A “Beküldés” gombra kattintás után adja meg ez e-Point PIN kódját. Az e-Point PIN kódod a “Személyes információk” menüpont alatt tudja módosítani.

A fizetés véglegesítéséhez kattintson a “Beküldés” gombra és megjelennek a fizetés részletei és az aktuális e-Point egyenlege.

Amennyiben e-Pointtal csak egy részét fizeti ki a rendelésének, szükséges lesz egy második fizetési mód kiválasztására, a fennmaradó egyenleg kifizetéséhez.

Mennyi a szállítási díj?

A szállítási díj automatikusan kerül kiszámításra, szállítási cím és a súly alapján. Ha a vásárlás végösszege meghaladja az  érvényes ingyenes szállítási költséghatárt, a szállítás ingyenes.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

Lépjen be és kövesse nyomon a rendelését a “Szállítás nyomonkövetése” funkció kiválasztásával. Írja be a rendelési számát és kattintson a “Nyomonkövetés” gombra, ezután rendelése mindenkori helyzetét látni fogja. Ha a fizetendő összeg még nem érkezett be hozzánk, akkor azt látja majd, hogy a rendelése még feldolgozás alatt van, egyéb esetekben pedig a várható kiszállítás időpontját fogja látni.

Ha a rendelésem nem érkezett meg, mit tehetek?

A termékek általában 2-5 munkanapon belül megérkeznek. Bejelentkezés után Ön is meg tudja nézni, hogy hol tart a csomagja. Ha bármilyen kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

A törzsvásárlói ár nem látható a rendszerben?

A törzsvásárlói árak megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Alapértelmezetten a regisztrációkor kiválasztott ország tözsvásárlói árait látja.

A törzsvásárlói ár tartalmaz adókat?

Igen, a törzsvásárlói ár tartalmazza az ÁFÁ-t.

Biztonságos az online fizetés?

A Hitelkártya vagy PayPal tranzakciók titkosítással történnek, melyek megóvják személyes adatait és információit az illetéktelen hozzáférésektől. Adatait nálunk a legnagyobb biztonságban tudhatja, hiszen nap mint nap keményen dolgozunk azért, hogy adatai biztonságban legyenek.

Honnan tudhatom, hogy a fizetési tranzakció sikerült?

A sikeres tranzakciónál a rendelési száma megjelenik a képernyőn, valamint egy e-mail értesítést is küldünk, mely szintén tartalmazza azt. Amennyiben nem kapott rendelési számot, kérjük, próbálja meg újból megrendelni a terméket/termékeket. Alternatív megoldásként kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy megerősíthessük a rendelését.

Mi a teendő, ha a hitelkártya adataimat nem fogadják el?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bankkal vagy a pénzügyi intézménnyel a hibák elhárításának érdekében. Ha a problémák továbbra is fennállnak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy segíthessünk megoldani a problémát.

Adataimat kiadják-e bármilyen harmadik félnek?

A DXN tiszteletben tartja, védi és titkosan kezeli személyes adataidat. A megadott adatokat az adatvédelmi szabályzat alapján a törvényeknek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki és nem adjuk tovább. A személyes adatai védelme fontos számunkra.

Vissza tudom küldeni a megvásárolt terméket/termékeket?

A megrendelt termék visszaküldésének szabályai országonként eltérhetnek. A részletekért kérjük érdeklődjön.

Hogyan frissíthetem adataimat a Fiókomban?

Amennyiben a jelszavát szeretné megváltoztatni kérjük, jelentkezzen be és kattintson a “Jelszó megváltoztatása” menüpontra. A “Szállítási cím” hozzáadásáért vagy annak megváltoztatásáért, kérjük, kattintson a “Személyes információk” majd a “Szerkesztés” gombra. Szükség szerint módosítsa az adatait, majd kattintson a “Mentés” gombra, hogy változtatásai mentésre kerüljenek.

Hogyan tekinthetem meg a megrendeléseimet?

Kérjük, jelentkezzen be, és kattints a “Rendeléseim” gombra. Itt megtekintheti a megrendeléseit a rendelési számokkal együtt. Itt bármikor leellenőrizheti, amikor csak szüksége van rá.

Mire alkalmas a bónusz, az E-point és a PPV-lekérdezés?

• Bónusz: Áttekintheti és ellenőrizheti a hónapról hónapra vonatkozó bónusz információkat, valamint ellenőrizheti a státuszát és minősülési szintjét.

• E-point: Ellenőrizheti az e-point egyenlegét, tranzakciós előzményeit, és felvét státuszát az e-point lekérdezésben.

• PPV: Megtekintheti a legfrissebb személyes és csoportos PV-t a Saját kvalifikáció menüpontban.

 

Ha nem találta meg a választ, vegye fel velünk a kapcsolatot!